czwartek, 2 kwietnia 2015

Annyeonghaseyo! + ZARYS FABUŁY

             Witam Was, moi drodzy Czytelnicy. Co niektórzy znają mnie pewnie z blogów typowo yaoistycznych, czyli "W pogoni za szczęściem" oraz "Open Your Heart". Jednak dla tych, którzy mnie nie znają, przedstawię się.
        Jestem Lilo, w kpopie siedzę od dobrych kilku lat. Należę do tych, którzy trafili do tego pięknego świata koreańskiego popu przed szałem na "Gangam Style" i EXO. Mój pierwszy zespół to DBSK. Moim pierwszym UB był JaeJoong, ale często walczył z nim o tę pozycję ChangMin i jego high note. *q* Teraz stwierdziłam, że nie mam UB, bo jak można wybierać spośród tylu cudownych osobowości? ;-;
     Przed kpopem słuchałam jrocka. Do dziś jestem wielką fanką The GazettE oraz Miyaviego (byłam nawet na jego koncercie w Krakowie :D).
        Ale dość o mnie! To nie ja jestem najważniejsza na tym blogu. XD Czas przedstawić Wam mniej więcej zarys fabuły mojego opowiadania...



                    Kim HyunAh - kiedyś radosna i pełna życia nastolatka, jednak zmieniło się to po śmierci jej matki. Ojciec znalazł sobie nową żonę, z którą wiedzie szczęśliwe życie i nie przejmuje się swoją pogrążoną w depresji córką. Żeby zapomnieć o bólu po stracie matki (i w pewnym sensie ojca) dziewczyna wkroczyła w mroczny świat używek, wszechobecnego seksu i imprez. Na jednej z takowych poznaje trochę starszego od siebie Jang HyunSunga. Jego tajemniczość przyciąga HyunAh niczym czarna dziura. Jak skończy się ta znajomość? Czy HyunAh kiedykolwiek będzie szczęśliwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz